lauantai 10. elokuuta 2013

Hello!

Hei :D!


Tämä blogi kertoo matkailusta ja nimenomaan EF kielimatkoista.

Olen Katja, 15 vuotias tyttö Helsingistä. Harrastan trampoliinivoimistelua. Tykkään matkailusta, shoppailusta, syömisestä, ystävien kanssa olemisesta, lämpimästä säästä ja muutenki kesästä ja auringosta.

Olen matkustanut paljon perheeni kanssa Euroopan maissa, mutta minä olen aina halunnut matkustaa Euroopan ulkopuolelle, Maapallon toiselle puolelle, vaikkapa Amerikkaan! EF kielimatkoilla se onnistuu helposti! EF kielimatkalla opit kielen ja nautit lomasta kiinnostavassa kohteessa samaan aikaan.

Tänä kesänä olin EF kielimatkalla jenkeissä Long Beachilla 4 viikkoa, tästä matkasta siis aijon kertoa blogissani. Tän matkan jälkeen liityin Ambassadoriin ➜ http://my.ef.com/Ekaterina.Piitulainen (entinen Crew), voin kertoa sit lisää Ambassador toiminnasta tai tehdä postauksen siitä jossain vaihees.

Suunnittelen lähteä ens kesänä taas EF kielimatkalle. Kohteesta en ole vielä varma, mutta ehkä New York olisi hyvä vaihtoehto.

Jos teillä on jotain kysyttävää, niin lähettäkää minulle  sähköpostin :) !

Tässä muutamia kuvia minusta ja elämästäni :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti